2011/09/26

Bolti kaleidoszkóp

A házi készítésű kaleidoszkóp után, íme egy gyárilag csomagolt eszköz. Ildikó tulajdona. Nagyon fancy, cuccos, diffrakciós csomagolópapírral, foszforos csillagocskákkal, színszűrőkkel és giccses gyöngyökkel szállítva. Rázogatható, forgatható, mindent tud amit egy kézi kaleidoszkóptól elvárhatunk. Ár/minőség arányban viszont a házi kaleidoszkóp a nyertes, tekintve, hogy amaz ingyért van.

Ugyanaz a beállítás, háttérvilágítással, oldalvilágítással, majd világítás nélkül, foszforfényben.

Ugyanaz a beállítás háttérvilágítással, illetve anélkül.

Ugyanaz.

A diffrakciós csomagolópapír nem rendeltetésszerű használata (értsd: egyszerűen aládugtuk), megdobja az eredeti élményt

Mindenféle gyöngyök és szűrők.

Bélyeg nélkül ez a maximum ami elérhető.

6 megjegyzés:

  1. Bélyeggel megdobtad ? Tudom ,hogy igen:)

    VálaszTörlés
  2. Remélem, fizika tanár vagy! Ennyi érdekes kísérlet, játék, mint amivel itt a blogodon találkoztam... Nagyon hatásos lenne a "szomjas szivacsok" körében! És szeretnék!!!

    VálaszTörlés
  3. ódehogy. Há szinte buktam meg fizikából. Bezzeg a mostani szivacsoknak mindenük megvan, hogy fejlődjenek. Persze jóval több a lé is, szűrője legyen annak aki kirekeszti a hígját.

    VálaszTörlés
  4. Jó ez a kaleidoszkóposdi, vagy -pókosdi?:-)
    Régebb, gyerekkoromban nekem is volt ilyesmi, de a gyerekeinknek már nem, vagy csak én nem vettem nekik? Most ismét kapható?

    VálaszTörlés
  5. Hát persze, anélkül, hogy reklámot akarnék csapni nekik, látszik a doboza is az első képen. De sokkal jobb móka csinálni egyet, én most egy olyat szeretnék építeni, amiben függőleges mozgás is lesz.

    VálaszTörlés